loading...
NEW 0902 JOK
محمد جواد بازدید : 37 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

1-به مامانم میگم گشنمه میگخ:عزیزم نون هست.تخم مرغ هست.روغنم هست.برو هر چی دوست داری و دلت میخواد درست کن بخور.....هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هر چی دوست داری درست کن رو هضم کنم

2-چیپسی خواهم خرید...بالنی خواهم ساخت....تا ابد خواهم رفت

3-به بعضیام باس گفت من دستم بنده یه5دقیقه احترام خودتو نگهدار

4-تنها طرحم برا اینده اینکه اصلا بهش فکر نکنم

5-کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص میگردم!!

6-دیشب بابام گفت:پسر پاشو اون دیوان حافظ بیار یه فال بگیرم ببینم یارانه بگیرم یا نه؟دیوان حافظ رو باز کرد این بیتش اومد::::دیدم که ملاءک قید یارانه زدند........انصرافی بنوشتند و به سامانه زدند

7-یکی از همسایه هامون یه نیسان وانت داره پشتش نوشته((خلاف ارزش اشک های مادر را ندارد))بعد شبا باهاش میره دزدی....

8-پسره المینیوم بزنی دور دماغش15تا کانال رو بدون پارازیت میگیره اونوقت استاتوس زده:((به ارواح جدم نیستی در حدم))

9-شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقط من اینجوریم؟

10-بارون رو دوست دارم هنوز چون هم هوا را با طراوت میکنه هم الودگی هوا رو کاهش میده و منابع ابی هم بیشتر میشه!!!چیه؟؟نکنه انتظار داشتی عاشقانه بنویسم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    راست بگو چقد خندیدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 978