loading...
NEW 0902 JOK
محمد جواد بازدید : 29 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

1-به سلامتی زمانی که تو ارایش گاه مردونه فقط مو کوتاه میکردن

2-عمرمون تموم شد و نفهمیدیم دختر تو پر با دختر چاق چه فرقی داره؟

3-امروز تو خیابون یه دختره رو دیدم اندازه یه پسر ارایش کرده بود!!! والا خجالتم خوب چیزیه!!

4-دیدن وقتی تو رخت خواب خوابیدین یه کش حسابی میاین چه کیفی میکنین بعد یه دفه لامصب یه جا از پاتون رگش میگیره قیافمون میشه مثل قورباغه بالدار که دوتا تیر تو پاش خورده و داره جون میکنه؟؟؟

5-شما یادتون نمیاد ما وقتی بچه بودیم اول مهر که کفش نو برامون میخریدن سرکلاس انقد نگاش میکردیم که دیگه چشمامون خسته میشد..؟تازه اگه روش لکه ای میفتادبا اب دهنم تمیزش میکردیم؟انقد من یکی با کفشم حال میکردم مسی با کفش طلاییش حال نمیکنه

6-چند روزه سرما خوردم مامانم میگه پسرم فردا نرو سرکار عزیزم استراحت کن...منم نرفتم هیچی دیگه از صب ساعت6دارم کابینتا رو دستمال میکشم..بعدش باید برم دیوارای اشپز خونه رو تمیز کنم الانم دارم فرشای پذیرایی رو جمع میکنم که برم بشورم

7-هر وقت مهمون میخواد بیاد خونمون اولین کاری که میکنه اینه که...میاد تو اتاق ما پسرا اسپری خوشبو کننده میزنه...یعنی رسمن ما رو شپش حساب میکنه

8-چقدر سخت است میان هق هق شب گریه هات یهو هایپر استار اس بده:هویج کیلویی1500

9-من تا حالا یه بار شکست عشقی خوردم دو بار هم مساوی کردم پنج بار هم برنده شدم الانم با17امتیاز رده دوم جدول هستم امید زیادی هم به قهرمانی دارم

10-عطر گرون قیمت رو بیخیال.......ادم باید بوی بنزین بده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    راست بگو چقد خندیدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 18
  • بازدید کلی : 983