loading...
NEW 0902 JOK
محمد جواد بازدید : 21 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)

1-یکی از ارزوهام اینه که وقتی یه عکسی رو تو گوشیم نشون کسی میدم هی نزنه چپ وراست بقیه عکسا هم نیگا کنه....البوم عروسی باباتو که ندادم دستت

2-من بد شانسیمو از همون دوران بچگی وقتی که تخم مرغ رو کاشتم و بهش اب دادم ولی مرغ نشد فهمیدم!!!!

3-بعضی وقتا دیدید مامانمون ما رو میشوره میزاره کنار؟...مثلا تو جمع نشستیم یه بچه خیلی اذیت میکنه بهش میگم:بچه بشین چقدر اذیت میکنی...مامانم یهو میگه تو حرف نزن خودت تا چهار سالگیت پستونک میخوردی و تا شش سالگی شلوارتو خیس میکردی و دوازده سالگی تو خواب راه میرفتی و هیجده سالگیت نصف شب بالشتو برداشته بودی عراقیا رو میکشتی!!!!دمش گرما

4-دختر:تو خجالت نمیکشی افتادی دنبال من؟پسر:یعنی برگردم؟دختر:نه زودتر شمارتو بده می ترسم بری دنبال یکی دیگه

5-محض رضای خدا یکی واسه این مادرا شفاف سازی کنه...اگه یه لباس جدید میخریم معنیش این نیست که میتونی قبلی رو دستمال گردگیری کنی...

6-پسر28ساله به دختر23 ساله:با من ازدواج میکنی؟دختر:برو گمشو عوضی.دهنت بو شیر میده....پسر3ساله به دختر23ساله:با من ازدواج میکنی؟دختر:اره قربونت برم الهی!!!....اخه یکی نیست به این دختر بگه برو از خدابترس..

7-به اندازه سلول های بدنم دوستت دارم(تک سلولی)شوخی کردم تو نفس منی(مرده)

8-امروز رفته بودم پشت بوم انتن تلویزیون رو تنظیم کنم با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم:الو.مامان خوبه؟مامانم میگه:مرسی همه خوبن شما خوبین؟خانواده خوبن؟ببخشید به جا نیاوردم!!!

9-جون من یک بار فقط یک بار به دختر 20 ساله ای بگید حاج خانوم..یعنی قیافش دیدنیه

10-شماهم وقتی میخواید ببینید یکی خوابه و داره نفس میکشه یا نه به جای اینکه صداش کنید نگا شکمش میکنید ببینید بالا پایین میشه یانه؟یا فقط من اینجوریم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    راست بگو چقد خندیدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 973